De Belastingdienst stelt aan burgers gratis een applicatie voor slimme mobiele apparaten (smartphones en tablets) ter beschikking die de mogelijkheid biedt om eenvoudig, veilig en bewegingsvrij procedures uit te voeren en persoonlijke mededelingen en nieuws te ontvangen.
Digitaal identiteitsbeheer wordt aangeboden op basis van het Referentienummer, Cl@ve of elektronisch certificaat (software of via NFC met de elektronische DNI).
De procedures die beschikbaar zijn via de APP zijn die van Inkomen, voorafgaande afspraak, betalen, uitstellen en raadplegen van schulden, meldingen en documentvergelijking, virtuele hulptools, toegang tot een eerder overeengekomen videogesprek, censusgegevens en belastingadres, abonnement op informatieberichten , inschrijvingen en zoeken naar activa in veilingen, ondertekening van documenten en raadpleging van ondertekende documenten.
Het biedt toegang tot informatie en de mogelijkheid om mededelingen over nieuwe informatie en persoonlijke mededelingen te ontvangen.
Gebruikers verstrekken persoonlijke gegevens om in te loggen, het apparaat te identificeren en om de Belastingdienst in staat te stellen hen gepersonaliseerde diensten te verlenen binnen de reikwijdte van zijn bevoegdheden, waarvoor interactie met zijn eigen servers vereist is, waarvoor de Belastingdienst gebruikers informeert dat die informatie zal beschikbaar zijn voor hun mobiele applicatie. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om aan uw fiscale rechten en plichten te voldoen en worden niet aan derden doorgegeven, behalve in de gevallen die voldoen aan artikel 95.1 van de Algemene Belastingwet.
Het biedt ook een sectie in de APP met een rechtsgeldige privacyverklaring, en zorgt voor de overeenkomstige bescherming van persoonlijke gegevens. Een deel van deze informatie wordt opgeslagen of verzonden naar de servers van de Belastingdienst, altijd naar de domeinen waarvan zij eigenaar is (https://www1.agenciatributaria.gob.es, https://www2.agenciatributaria.gob.es , https://www6.agenciatributaria.gob.es, https://www9.agenciatributaria.gob.es, https://www12.agenciatributaria.gob.es, https://www*.agenciatributaria.gob.es). Op dezelfde manier garandeert de Belastingdienst dat persoonlijke informatie op een voldoende veilige manier wordt opgeslagen en gebruikt, gedurende de tijd die nodig is en alleen om u de hierboven beschreven gepersonaliseerde diensten te bieden.
U kunt het privacybeleid (https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/politicaprivacidadappaeat.html), de servicevoorwaarden (https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/terminosservicioappaeat.html) en de toegankelijkheidsverklaring (https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/accesibilidadApp.shtml) ook in de APP.
Nieuwe functies en bruikbaarheidsverbeteringen
Nieuwe functies en verbeteringen in bruikbaarheid
Het nieuwe toegangssysteem met Cl@ve Móvil is inbegrepen. U kunt uw toegang ook voortzetten met de Cl@ve-pincode en met een elektronisch certificaat.
Het nieuwe toegangssysteem met Cl@ve Móvil is inbegrepen. U kunt uw toegang ook voortzetten met de Cl@ve-pincode en met een elektronisch certificaat.
Nieuwe functionaliteit voor het ondertekenen van documenten
Wijzigingen voor de Inkomstencampagne 2022
Wijzigingen voor de inkomstencampagne 2022
Wijzigingen voor de campagne inkomstenbelasting 2022
Wijzigingen voor het jaar 2022
Interne verbeteringen
Interne en prestatieverbeteringen
Verbetering van de integratie van video-assistentie vanuit de app. Wijzigingen in de inhoudscategorieën van nieuwsberichten.
Een nieuwe inhoudsstructuur, met een vernieuwde grafische interface en meer intuïtieve navigatie.
Een nieuwe inhoudsstructuur, met een vernieuwde grafische interface en een meer intuïtieve navigatie
Nieuw type nieuwsbericht: je kunt je nu abonneren om nieuwsberichten van "Analyse" te ontvangen
Verbeteringen om binnenkort nieuwe procedures en update van de steun aan het nieuwe elektronische hoofdkantoor op te nemen
Prestaties en toegankelijkheidsverbeteringen. Binnenkort krijgt u met deze mobiele applicatie toegang tot nieuwe procedures.
Verbeteringen voor toegang tot transacties met Cl @ ve PIN
bruikbaarheid, prestaties en toegankelijkheid
kunt nu uw aangifte inkomstenbelasting 2020 indienen en de status van de ingediende aangifte controleren.
Per 4 mei kunt u telefonisch een eerdere huurafspraak aanvragen.
U kunt zich nu abonneren op de nieuwe soorten nieuwsberichten.
Vanaf 7 april kunt u uw aangifte inkomstenbelasting 2020 indienen en de status van de ingediende aangifte controleren.We
Als van 7 april, zult u in staat om uw 2020 inkomstenbelasting terugkeer van de status van de ingediende terugkeer te presenteren en te controleren
Verandering van lichaamsbeweging. U kunt nu verlengen of een nieuwe Referentie verkrijgen om uzelf te identificeren in de Rent-services
Hiermee kunt u binnenkort met Cl @ ve PIN toegang krijgen tot andere belangrijke procedures.
Verbeteringen in bruikbaarheid, veiligheid en toegankelijkheid.
Bevordering van de activering van gebruikersportfolio's met Cl @ ve
bruikbaarheid
Verbetering van de visualisatie van pdf's
Geleide selector voor identificatie in de app. Registratie in Cl @ ve via video-oproep. Box 505 verkrijgen via een videogesprek.
Bruikbaarheid verbeteringen en kleine veranderingen
Bruikbaarheidsverbeteringen en correcties in de referentievernieuwing van de vorige oefening
Bruikbaarheidsverbeteringen, onmiddellijke beschikbaarheid van mededelingen voorafgaand aan het ontvangen van de pushnotificatie en verbeteringen in validaties
Inkomenscampagne automatisch updaten" 2019: Concept- / aangifteverwerking en statusonderzoek (vanaf 1 april).
Verlenging en verkrijg een referentie voor het jaar 2019.
Kleine wijzigingen en prestatieverbeteringen
Deze versie bevat:
-Visuele verbeteringen.
-Prestatieverbeteringen.
Verbetering van het verkrijgen van statistieken
De advertentie is verwijderd om de Cl @ ve PIN-app te openen
Deze versie bevat:
-Visuele verbeteringen.
- Resultaten van de prestaties.
Verbeteringen in de initiële doorstroming van de applicatie
Deze versie bevat:
-Visuele verbeteringen.
- Resultaten van de prestaties.
Deze versie bevat:
-Visuele verbeteringen.
- Resultaten van de prestaties.
Deze versie bevat:
-Visuele verbeteringen.
- Resultaten van de prestaties.
Deze versie bevat:
-Visuele verbeteringen.
-Faciliteit van navigatie voor gebruikers door de verschillende diensten van de app.
- Resultaten van de prestaties.
Informatie over de juridische kennisgeving en de verwerking van persoonlijke gegevens wordt toegevoegd in de optie Over "in het zijmenu.
U krijgt toegang tot meer informatie door te klikken op Wettelijke kennisgeving (https://www.agenciatributaria.gob.es/AEAT.sede/Inicio/_pie_/_Aviso_Legal_/_Aviso_Legal_.shtml) en te klikken op Verwerking van persoonsgegevens (https: // www. agenciatriataria.gob.es/AEAT.sede/Inicio/_pie_/_Datos_personales_/_Datos_personales_.shtml) via https://www.agenciatributaria.gob.es/
Visuele verbeteringen
Prestatieverbeteringen
Sommige problemen worden opgelost met de ontvangst van pushmeldingen
Mogelijkheid om een afspraak te maken voor een dag na de oorspronkelijk aangeboden dag.
Mogelijkheid om een afspraak te maken.
Correctie van kleine fouten.
Esthetische en prestatieverbeteringen.
Correctie van kleine fouten.
Problemen met Nokia-apparaten opgelost.
Verbeteringen en kleine correcties.
Vaste fouten met vingerafdrukdetectie
Fouten in talen opgelost
Digitaal identiteitsbeheer wordt aangeboden op basis van het referentiesysteem van het Agentschap dat burgers toegang biedt tot nieuwe diensten waarvoor identificatie vereist is, zoals toegang tot hun fiscale gegevens of raadpleging van aangiften inkomstenbelasting uit voorgaande jaren. Het abonnement is opgenomen in het systeem van gepersonaliseerde meldingen waarmee u pushmeldingen van toepassingen kunt ontvangen die betrekking hebben op uw aangiften.
Bugs verholpen
Vaste aanpassingscontrole door de gebruiker om de ontvangst van pushmeldingen te vergemakkelijken
Configuratiemeldingen toegevoegd op Huawei en Xiaomi voor de juiste ontvangst van pushmeldingen
Esthetische verbeteringen op het tabblad Advertenties en verwijderde het tabblad Nieuws